Vad fan ska jag göra nu?



7 timmar är det längsta jag någonsin har varit ifrån Benjamin och idag åkte han och Leo till sjötorp utan mig och James. Benjamin ska alltså vara borta i 3 dagar.
Jag är lite orolig, inte för att leo inte ska klara av att ta hand om honom men för att han ska sakna mig och för att mina tuttar kommer sprängas. Jag lär ju få sitta och pumpa en hel del.
Imorgon åker James också till sin pappa så jag blir helt ensam hela helgen och jo, det är väl ganska skönt.


Jag fick bära ut en sovande Benne till bilen.


för övrigt så gick james påskkärring igår med Olivia och Natalie. Så här såg det ut.

Jag kastade allt godig han fick på sin runda.
han slängde det på golvet i hallen och vägrade plocka upp efter sig så jag gav honom en chans till och hotade med att kasta det och när han inte lydde så var jag ju tvungen att kasta det.

Imorgon vet jag inte vad jga ska göra. Jag lär ju sova hela helgen nu när jag slipper ungar.



Kommentarer

Postat av: Anna
2011-04-26 @ 11:14:03

Det var jättetrevligt. Synd att du inte var med. Men jag tycker att dom klarades sig väldigt bra. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.