Jag vill verkligen ha hus



Jag vill verkligen ha ett hus nu. Jag känner mig så äckligt jävla sugen på ett hus att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med mig själv. Om dagarna hänger jag inne på styleroom och tittar på en massa inredning. Jag har en liten anteckningsbok som jag alltid har med mig som jag skriver ner allt jag gillar i.

Vi funder på ett speciellt hus just nu men det kan bli svårt för oss att få det pga en massa olika saker. Men jag hoppas ju såklart att det kommer lösa sig och att vi kan flytta in. Det skulle vara så jävla kul eftersom att huset är riktigt gammalt och inget är ändrat sen 40talet typ. Det skulle vara så kul att bo där och sakta men säkert göra om i alla rum och senare i framtiden bygga ut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.