Jag har en massa saker att ordna upp



Anledningen till att jag är så dålig på att blogga är för att jag har haft en massa att göra. Tex så har inte min telefon fungerat och nu när den gör  det så hittar jag den inte. Det är en massa sånt där små tjaffs som tar upp all min tid.
Båda barnen är lite sjuka också och idag tänker jag lägga ner all min tid till att hitta den där jäkla telefonen. Idag ska jag tvätta förstrene också medans det är mulet.
Sen är det faktiskt inte så kul att blogga utan kamera och jag har ju inte ens min mobilkamera just nu.
Jaf fick också nyss reda på att Leo ska åka till Tyskland under en hel vecka, vilket suger för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.