Vårt internet fungerar inte :(



Förhoppningsvis så löser vi det lilla problemet snart. Just nu sitter jag hos mamma och betalar lite räkningar.
Benjamin sov nästan hela natten men inte fick jag sova för det. Nej, mina tuttar är ju vana vid att ammas hela nätterna så ja hade sjuk mjölkstockning hela natten och spenderade större delen av natten i duschen.
Pigg är jag ändå och på jätte bra humör!
Nästa vecka ska Leo åka iväg på business till Finland så jag blir hemma ensam med barnen men nu är jag ju van. Jag har ett tandläkar besök inbokat på tisdagen men jag får boka in en ny tid eftersom att jag inte har någon som kan passa barnen.
Jag fick reda på igår att min pappas bästa vän har drunknat i Värmland. Jag har inte träffat honom på flera år men det beror ju mest på att jag inte varit hos pappa på skit länge och när jag väl varit där så har jag bara stannat typ 2 dagar.
På tal om pappa så har jag också fått reda på att han+ hans familj ska rösta på Sverigedemokraterna. Tillåt mig säga What?! Jag har ju alltid vetat att pappa är ganska rasistisk  men att han seriöst skulle gå så långt att han väljer att rösta på SD trodde jag icke.
Man blir fan rädd när man hör folk jag trodde jag kände prata om SD och att dom inte alls e så dumma och har många smarta saker att komma med. Det känns som att jag borde rensa upp bland mina nära och kära lite grann.
Nu ska jag i alla fall  ta en promenad ner till Sigtuna och inhandla lite lunch. Jag ska verkligen sluta äta godis nu och gå rakt förbi godishyllorna i affären, det kommer bli svårt men jag ska fan klara det.
Jag tror inte jag har så mycket mer att säga nu. Vi höres, ikväll eller imorrn. PÖSS


Kommentarer

Postat av: angelica --> http://snultan.blogg.se/
2010-09-01 @ 22:18:05

vad är det som är fel med SD?

Postat av: elli --> http://rackarmorsan.blogg.se/
2010-09-15 @ 13:32:04

Allt jävla skånebönder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.