Världens längsta inköpslista



Jo rå. Kylskåpet är tomt så vi ska åka och handla idag. Eftersom att jag är (försöker vara) så där förträffligt perfekt fru som skiter i halvfabrikat så blir ju faktiskt inköpslistan längre. iställer för att bara skriva köttbullar så ska de ju va färs, ströbröd, lök, ägg. Fast nu ljög jag lite, Jag har bytt ut ägget mot grädde.
I vart fall så ska jag nu också skita i att köpa bröd när det är så lätt att göra själv. Kanske jag kan få Leo att äta frukost på morgonen om han vaknar till nybakat bröd.



Jag och James har precis ätit lunch, halvfabrikat haha.
Nu tittar vi på drömmarnas trädgård och sen blir det sängen. Jag hoppas hoppas hoppas att Benjamin väljer att somna snart han också så att jag får lite sömn.

Jag ska till mamma i kväll och då ska jag lägga upp alla bilder från kameran.
Leo ställde ut på någon mässa i Uppsala i helgen och han fick med sig en tavla hem från en konstnär som målar med Leos färger.
Så jag måste köpa en ram så att jag kan hänga upp den. I hallen tror jag att den skulle hänga bra.
Ojj, nu blev visst inköpslistan ännu längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.