Våran morgon



Jag sminkade mig och klädde på mig.





Det gjorde Benjamin också.



Jag försökte få Ronja att posa för kameran men hon var inte så sugen. (ch pottan står framme så att James lättare ska nå den).





James tittade på sitt absoluta favorit program drömmarnas trädgård. Han tjatar alltid om Igglepiggle.



Och han blev förkrossad när jag, efter 4 avsnitt av drömmarnas trädgård stängde av datorn för att vi skulle ut med hunden.



Jag fick fresta med att gå ner till vattnet och mata fåglarna. Så vi packade ner en halv limpa bröd och traskade ner till sigtuna. Benjamin var vaken och glad, eller kanske inte glad men nöjd.



Det var en del ankor där nere.




James tyckte det var skit kul.



Det gjorde jag med.




Ankorna blev snabbt förälskade i mig och slogs om vem som skulle få kyssa mina fötter.



Det blåste väldans mycket nere vid vattnet så James fick ta min tröjja.




På hemvägen stannade vi vid lekparken eftersom att Benjamin sov så gott.








Nu är vi hemma och tittar på drömmarnas trädgård. Det håller på att sluta så james kommer väl börja gråta snart Tjohoo. Vi ska äta pasta till lunch pch sen ska James sova.


Kommentarer

Postat av: angelica --> http://snultan.blogg.se/
2010-09-15 @ 11:00:38

drömmarnas trädgård..vilket flumprogram de är haha =p väldigt underhållande


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.