Sjukstuga



Jag skulle ju egentligen till tandläkaren nu men tre fjärdedelar av denna familj är sjuka. Alltså jag, James och Benjamin.
Jag har som ni redan vet halsont som satan. Min sexiga whiskeyröst han bytts ut till "hes tonårig kille som precis gått in i målbrottet". Hemsk låter jag. Stackars min älskling som måste lyssna på mig.

Hela natten har jag varit vaken med barnen. Benjaminhar vaknat av att han själv och jag hostar och James har spytt hela natten. Som tur är så har han vaknat och ropat på mig innan han spytt så att sängen klarade sig fint.

Jag vill inte röra på mig idag men hunden måste ju ut. Fast jag satsar nog på hundgården såhär på morgonen.


Trött och sjuk



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.