Sick




Jag mår verkligen skit. Jag har livmodersinflammation och är jätte förkyld. Jag har inte lyckats med något idag förutom att gå ner till sigtuna och handla mjölk. Det gjorde jag bara för att hunden ändå behövde ut.

Det ser ut som ett bombnedslag här hemma och jag borde verkligen städa men jag har så ont och känner mig så svag att jag inte vet om det är värt det. Jag skulle ju kunna försöka tvinga gubben att städa när han kommer hem.
Fast middag måste jag ändå göra.
James fick färdiga köttbullar till lunch, ja vet fy på mig. Jag har ju tänkt att het skippa sån skit. För skit de är det. När man lätt och billigt kan göra sina egna köttbullar så finns det ju ingen anledning till att köpa skit.
Men jag skyller på Leo som köpte dom och jo, visst var det skönt att bara slänga ner några i stekpannan och så var det klart.
Det blir lasange till middag igen. Jag har 1600 g köttfärs att göra av med och jag jag funderade på att göra biffar men jag har ingen potatis.

Benjamin hatar mig idag eftersom att han fått bo i babysittern oochh jag har bara tagit upp honom när han ska ammas eller bytas på och för att lägga honom i sängen för att sova.
Men idag har det handlat om prioritering och jag har prioriterat att hellre roa James. Benjamin skriker inte lika högt och han kan inte slåss hellre.
Bara en dag till och sen ska James till sin pappa. Fan vad jag tänker njuta och vila. Leo får ta Benjamin och så tänker jag ligga i sängen och soffan utan att röra mig. Hunden kan jag lämna till mamma.

Nu blidde detta ett ganska långt inlägg. Jag ska resa på röven och göra middag innan James blir matgrinig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.