playdate



Jag ska köra ett ryck här hemma och städa upp. Senare idag så ska jag förhoppningsvis träffa en tjej som heter Caroline.
Hon hittade mig på familjeliv och skrev till mig för att vi bor på samma gata och hon har en dotter som är 4 år och hon har tvillingar i Benajmins ålder.
Vi båda går ju bara hemma så då är det ju skönt att ha någon att vara hemma med. Ett stort plus är ju också om james går bra ihop med hennes dotter så har han någon att leka med på dagarna när han inte är på dagis.
Han har föresten inte varit på dagis på hur länge som helst men nästa vecka hoppas jag verkligen att Leo kan köra dit honom eftersom jag är uppbakoad på saker på både tisdag och onsdag.
Men nu ska jag som sagt städa upp här. Jag måste snabba mig.

Jag bjuder på den här fula bilden (igen?) på mig, James är ju iaf söt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.