Nytt i garderoben



Fasiken! jag tog en massa bilder med mobilen och så märker jag att det inte går att överföra de bilderna heller. Något är alltså fel med datorn. Leo får fixa.
Jag har iaf lite nytt  att hänga in i garderoben idag. En kimono som jag alltid önskat mig men aldrig köpt. En mysig svart morgonrock, 3 väldigt fina sexiga nattlinnen, ett vitt linne med en väldigt fin öppen rygg, en röd klänning som inte är så snygg men jag var tvungen att köpa den bara för att den var äckligt billig. Och till sist en beige lång klänning. Jätte fin men passar mest till sommaren så jag längtar redan.
Jag lånar bilder på en del av kläderna från bubbleroom.
Klicka på bilderna för att se dem större.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.