Nöjd



Jag vill ju så gärna bo i hus. Det är nog min högsta önskan och jag har tjatat och letat efter hus. Men nu när  det börjar bli fint här hemma så känns det inte lika viktigt längre.
Jag har precis städat i James rum. Leo målade klart det igår. Det har alltså stått ofärdigt i en månad. Men nu har jag städat ur det och börjat ställa in hans leksaker. Vi ska fortfarande köpa nya möbler så det är ju inte klart ännu men gud vad glad James blev när vi ställde iordning i hans rum.
- Miiiin ruuuuoo. Sa han (mitt rum).
Jag tror jag behöver lite extra tid med min garderob också. Jag älskar min garderob och det är ett måste när vi köper hus, en fet garderob till mig




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.