Meningen är att jag ska vila denna helg





Precis som Tea så borde jag också hitta första bästa plats att lägga mig och vila på.
James har åkt till sin pappa över helgen (fy vad ledsen jag blev när jag såg honom åka. Han såg så sjukt ledsen ut) och Benjamin sover. Jag mår fortfarande skit och borde verkligen, verkligen sova. Men så fort James är borta så får jag ett sånt jävla sug att ta tag i saker. Typ röjja i förråd, åka till tippen m.m..


Tea säger hejdå till James.


För övrigt så ser min sambo hemsk ut. Det ser ut som att han har alla sjukdomar i världen. Han är förkyld.
Jag är säker på att han inte kommer röra på sig idag. Eller hela helgen. Om han rör på sig så komer det vara för att gå till toaletten eller åka och jobba.

Wiho nu är Benjamin vaken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.