Lunch på våfflan



Medans Leo målade i James rum så gick jag ner till barnen till kyrkogården och mötte upp mamma och hennes vän Marita som planterade blommor på graven.
Vi gick ner till våfflan och åt lunch. Hamburgare för mig och våffla till James.







James har inte sovit idag så jag förväntar mig en riktigt gnällig unge snart.
Vi ska snart åka och handla mat så jag ska skriva inköpslista, så otroligt tråkigt men jag älskar att spendera pengar så jag tycker att det är kul att handla mat. Haha.

Oh hundah har tdligen kissat inne i James rum i natt. Hon har aldrig kissat inne men det är nog för att James proppade henne full med köttbullar igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.