Kissies tuttar



Är det någon som INTE har sett topless bilden som Amir la ut på Kissie?
Nope trodde inte det heller och alla verkar tycka olika om dom. Att dom ser helt snea ut är ju ett som är säkert. Vissa tror att domser ut så för att hon lyfter lite på ena armen men kom igen, så mycket lyftar hon inte på armen så vi kan konstatera att dom är snea. Men är det rätt åt henne som de flesta tycker.
Nej jag tycker fan synd om henne. Tänk att få såna tuttar efter att ha genomgått en smärtsam operation. Hon är en bitch och bla bla bla men jag tycker verkligen synd om henne.


Och nej, denna bild avskräcker mig icke från att operera mig. Jag har hellre Kissies snea tuttar än att ha 2 hundbajspåsar med en femkrona i.


Kommentarer

Postat av: angelica --> http://snultan.blogg.se/
2010-09-18 @ 10:15:39

riktigt jävla äckligt fula tuttar



synd att du inte kan va nöjd me dina naturliga tuttar så du måste ta till kniven

Postat av: Millan - Mamma till underbara Elton --> http://mammami.se
2010-09-21 @ 17:34:23

hahah "2 hundbajspåsar med en femkrona i" vilket...målande uttryck.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.