Kärring varning



Något är fel med min kamera, eller med datorn för kameran fungerar men det går inte att överföra bilder till datorn. Jätte jobbigt jag vill verkligen inte behöva köpa en ny kamera. Tills vidare får jag väl fota med min mobil, men hur kul är det?

Leo skulle komma hem vid 19 idag men nu verkar det inte bättre än att han kommer hem vid 21.30.
Jag, som fick med honom på långpromenad igår måste alltså gå ensam idag.
Men han lovade att vara hemma vid 17 imorgon och att vi skulle gå på en dubbel långpromenad alltså 3 timmar Mohahaha Han vet inte vad han just lovat. Han kommer ligga på gatan och gråta när jag är färdig med honom imorgon!

Nu ska jag göra middag till mig och James och sen bär det av mot sjudargården.


Föresten, jag köpte en oktoberkrans på ica att hänga på dörren. Leo skrattade och sa att den var tantig.
Jag tyckte att den var höstig, färgglad och fin. Så han får tycka att jag är en tant. Jag är glad över min krans och jag ser fram emot att köpa en ny fin julkrans också eftersom att en av Leos små vänner krossade min fina, svin dyra, oanvända, exklusiva, underbara julkrans förra året. Min jakt på en ny börjar redan nu. Kanske jag gör en egen.
Detta år ska vi ha julgran också, det är ett måste.
Oupps, det kanske är lite kärringvarning på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.