Junibacken igår



Igår åkte vi till Junibacken med Leos bror+familj och Leos mamma.
Det går fortfarnade inte att överföra bilder från min kamera så jag tog nästan inga bilder och jag försökte med mobilen men James sprang runt som en galning och det går inte att fånga honom på en bild med en mobilkamera.
Men trevligt var det och Benjamin skötte sig utan gråt och amning under hela tiden vi var där. Sen åkte vi till Leos bror och åt middag.

Vi svängde för bi Maxi också innan middagen och visst självklart köpte vi en Igglepiggle docka åt James. Han vart överlycklig.

Nu ska jag väcka James som fortfarnade sover efter allt spring och lek igår. Sen ska vi promenera och hämta min hund som var mamma igår.
Sen blir det nog Ikea. Hoppas jag iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.