Jävla tiggarungar



Nej nu ska jag inte vara sån, men fan vad trött man blir på allt. Jag trodde jag sklle få gå och lägga mig. Båda barnen som och jag tänkte verkligen precis lägga mig. Då ringer det på dörren. Jag öppnade inte med jag såg att det var 2 ngar med varsin sopsäck. Jag antar att dom samlade pant. Hunden började skälla och självklart vaknar James. Nu är han pigg och jag är så trött att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Jag funderar på att sätta på hög musik och städa hela lägenheten så där överdrivet nogrant.

Men för att gå tillbaka till tiggarungarna. När jag var liten så hade vi iaf vett på att knacka dörr efter 18 då folk var hemma.
Om vi ska se det från den ljusa sidan ändå så kommer Jamesen somna rätt tidigt ikväll. Men det är jag då jag ska vara så där vuxensocial.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.