Jag har börjat uppskatta regn



Förut, för bara några månader sen så hatade jag när det regnade. Jag ville inte gå ut och jag blev på dåligt humör fast jag mest satt inne.

Nu har jag upptäckt dessa dagar med regn att jag gillar det. Jag killar sätta på regnskyddet på vagnen och gå ut med hunden på lång promenad. Jag tycker att det känns så friskt och man vaknar verkligen till av en kall dusch, haha.
När vi sen kommer hem så blir det extra mysigt. James kan ta ett varmt bad och sen kan vi sätta oss i soffan och mysa innan han ska gå och lägga sig.

Idag ser det ut som att det blir sol och de är ju skönt det också. Så kan vi sitta ute i lekparken en stund. Nu ska jag ta en snabb dusch och städa upp lite efter igen. Sen ska vi ut, vilket väder det än är.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.