Inte som en dam



Här sitter jjag hes som en kråka. Anledningen är en liten spinkig finnjävel vid namn Mikael. Vi hade en diskission på FB för några dagar sen om SD. Allt slutade med att han skrev att jag borde ha blvit aborterad.
kukskallen kom iaf fram till mig igår, jag fattar verkligen inte varför. Han skulle förklara sig och bla bla bla. Han frågade om jag var gud och vem fan jag trodde jag var som hade rätt och dömma honom. Förlåt men har inte jag rätt precis som vilken annan jävla människa på denna planet att dömma vilken jävla sd;are som finns. Pucko.
Jag skrek åt honom som den fina dam jag är och hes blev jag på köpet.
Annars var det rätt kul.
Leo jobbar idag och jag sitter men Benjamin. Jag mår ganska bra för att ha kommit hem klockan 4 och sen tagit hand om Benjamin i morse.


Kommentarer

Postat av: Veronica. --> http://vonnaponna.blogg.se/
2010-09-25 @ 16:07:11

SV: Hehe, man får va vad man vill tycker jag =) Gillar inte nån mindre pga ställning. =)



Allt bra med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.