Finland





Imorgon ska Leo till Finland. Han ska ha ett möte och åker jätte tidigt och kommer hem imorgon kväll.
Han ska sno med sig min dator så det betyder att jag kommer känna mig lite halv.

Jag tog en promenad ner till sigtuna idag och gick en längre runda nere visd vattnet. James gick själv hela vägen, fattar inte att han orkade. Det tog lite över en timme att gå ner för vi skulle stanna och titta på allt. Jag tog en massa fina bilder men jag hittar inte kabeln timm kameran (Som vanligt).

Jag gjorde nyss lasange och den blev skit bra. Jag är riktigt nöjd.
jag lägger upp receptet imorgon kväll eller på onsdag.

Hela nästa vecka kommer jag vara ensam då Leo åker till Örebro och Skåne. Det betyder inget dagis för James. Men jag överlever nog, det blir ju inget dagis för honom imorgon heller eftersom att Leo är borta. Det är alldeles för långt att åka med 2 barn fram och tillbaka för att lämna och hämta på dagis. Det tar 40 min för mig att bara ta mig dit.

Nu ska jag ut med hunden och kasta sopor. Sen blir det soffan. Båda barnen sover. Yes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.