Det enda positiva med SD's framgångar



Jag har skrivit förut om hur jag har försökt "städa upp" bland mina vänner. Att jag är trött på falska människor som jag umgås med utan anledning.
När SD tog sig in i riksdagen så visade det sig att många utan mina vänner stöttar SD. Det gjorde det mycket lättare med städningen. Jag tror jag har plockat bort typ 17 vänner på facebook på grund av att dom röstat på SD. Det känns skönt och ja, det känns faktiskt lite som att ha nystädat hemma.
Man behövde inte längre fundera på om vänner var falska eller om dom bara var korkade. Man behövde bara logga in på facebook och se vilka som hyllade och vilka som var förbryllade.




Kommentarer

Postat av: Sandra --> http://sandraorrebro.blogg.se/
2010-09-21 @ 16:57:52

Kikar in... Hur har din dag varit än så länge? :)

Postat av: Anonym
2010-09-21 @ 18:01:36

fin blogg !



ha en bra dag ;) /


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.