Veckans planer



Jag har precis skrivit klart en inköpslista, nu ska jag bara renskriva den. Jag brukar skriva allt i ordning som det ligger i butiken det blir lättare att läsa den då.

Nu ska jag köra ett varv i lägenheten och städa innan älskling kommer hem, han byter däck och städar bilen. Sen åker vi till Maxi och handlar.

Jag håller också på med ett nytt projekt. "Få Leo att äta frukost" kallar jag det och det innebär att jag ställer fram frukost lite mysigt på bordet, väcker Leo och får honom att få dåligt samvete om han inte äter frukosten jag gjort. Han är ätit frukost både igår och idag så vi är inne på rätt spår.

Imorgon bitti ska jag åka till tandläkaren IGEN. Jag har ett väldans överbett som dom vill fixa lite och sen ska dom ju dra ut den där jävla tanden, fast jag hoppas dom inte gör det imorgon. Jag ska vara där klockan 07.40 så det blir en tidig morgon.
Sen kommer DHL förbi med ett genuspaket från Sagolikt bokförlag (http://www.sagoliktbokforlag.se)
På tisdag åker Leo och hans bror på jobbmöte i Italien (jävla dumming som lämnar mig ensam i höstmörkret)
och på onsdag är det möte med mamma gruppen igen vilket troligtvis James kommer följa med på.
På torsdag kommer Leo hem igen och stannar tills fredag då han åker till örebro för att jobba på Sannagård. Leos mamma driver ett hem för autistiska och Leo jobbar där var tredje helg.

Jag ska fixa en kamera denna helg också så håll ut ett tag till så tröstar jag er med en några dagar gammal bild på den snyggaste människan i världen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.