Vad låg i paketet?



Jag trodde det var hm paketet som kom med overallen till James men icke.
Paketet var ifrån hm men det var ingen overall utan ett par kängor som jag redan har. Så för andra gången har hm skickat mig ett par svarta kängor. Någon som vill ha? Dom är i srl 37.
Fast det var inte bara det som låg i paketet utan det fanns en liten polohalsduk till Benjamin, jätte fin med en liten blomma på och en såm där mössa till James som man drar ner över hela huvudet så att bara ansiktet sticker ut.
Sist så låg det ett par jeans till moi.
Det var ju oväntat och trevligt att få ett paket med en massa nödvändigt strunt från hm men å andra sidan så hoppades jag ju verkligen att det var overallen.
Det börjar bli riktigt kallt ute och james har ju bara sin skinnjacka och den är nästan för liten så han får inte plats med någon riktigt varm tröjja under.


James vill ha sin overall så att han slipper ha på sig mammas tröjja i vinter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.