Tjockis



Vaccineringen var hemsk. 
Barnmorskan sa till mig att hålla i hans händer så att han inte slog bort sprutan. Men det var Benjamin som fick hålla i mina händer så att inte jag skulle slå bort sprutan.
-Lugna dig mamma. Sa han. Det är bara två små sprutor.
Men sen fick han se vem som hade rätt. Ojoj vad han skrek lille klumpedumpe.
Haha! se vem som hade rätt nu rå om dom läskiga sprutorna! Höll jag på att säga men ångrade mig när jag såg hans ledsna lilla face.
Lite tutte så var humöret på topp igen.



Kommentarer

Postat av: Anonym --> http://siemprealgo.blogg.se/
2010-10-06 @ 14:17:27

huvva.... lillan ska 5-mån vaccineras nästa vecka.. jag fundarar starkt på att överlämna det till sambon...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.