Som en glass utan strössel



Alltså det suger ju verkligen att inte kunna ladda upp bilder på bloggen. Jag vet att jag sa att jag skulle göra det hos mamma men jag hittar inte min kamera.
Att ha en blogg utan bilder är ju precis som rubriken lyder som en glass utan strössel.

James är hos sin pappa idag till 14.30 så jag har lite tid att vila på. Benjamin sover nu så jag kan lika gärna passa på nu. Sen ska jag städa och gå ut med hunden.

Brödet jag bakade igår blev bra fast jag borde haft det i ugnen ett tag till. Men Leo och James tyckte om det. Wieho. Nu tänker jag sluta köpa bröd. Förutom lingon grova.


Kommentarer

Postat av: Emma --> http://emmaelisabets.blogg.se/
2010-10-01 @ 15:16:27

Hej. Läste nyss ditt inlägg på facebook i forumet. Det är hemskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.