Skadat handen



Igår kom min mamma förbi och lämnade av ett barnbord och 2 stolar som hon hade köpt åt James. Jag höll på att skruva ihop sakerna och helt plöttsligt så gjorde det svin ont i handen. Jag kan typ inte röra den.

Det snöar ute föresten, eller det snöar inte men det har gjort under natten.
Vi ska strax ut med hunden och sen gå ner till Munken igen.

Det jobbiga med denna dag förutom handen är att vi inte fått overallen vi beställde ännu så James har alltså bara en jacka. Han har täckbyxor men dom glömde såklart Leo på dagis så det blir tjocka långkalsonger och fodrade byxor.


Kommentarer

Postat av: T
2010-10-22 @ 12:50:47

Hej!



Kikade in av en slump och gillade verkligen din blogg! Har du gjort designen själv? Jag skulle verkligen behöva hjälp med det (betalar såklart) så om du har tips får du jättejättegärna maial mig dem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.