Så otroligt skön och lugn dag



Jag kom hem från sigtuna för ett tag sen. Vi gick dit hela familjen minus Leo och handlade lite mat.
Barnen skötte sig exemplariskt inne på ica och under hela promenaden.
James satt och pratade om hur han ville måla naglarna när han kom hem.

Benjamin sover nu och jag ska snart göra lunch till mig och James. Korv med bröd.
Sen kommer det stora testet, att få James att somna i den nya sängen på dagen. Då är han ju piggare och det är ljusare i rummet.
Han älskar ju sin säng så jag hoppas att han somnar.

Leo åker till Örebro idag så mamma kommer hit och gör oss sällskap ikväll.
Vi ska titta på Idol och dricka vin.


Kommentarer

Postat av: NIna Ruthström - bloggar från spinnsidan --> http://bloggande.ninaruthstrom.se
2010-10-08 @ 16:57:24

Hej!

Om du vill kan jag hjälpa dej lägga in texten istället för bla bla bla då kan jag passa på att ändra en grej som jag ser är lite galet.

Skicka mig inloggningsuppgifterna igen - om du vill.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.