Rätt så lyckat



Vi kom nyss hem från Munken.
Det var inte så många föräldrar och barn där som det var sist. Det var alltså mycket lugnare. James var lite bråkig och puttades, körde bilar i de andra barnens hår och sprang ut och in mellan lek och fika rummet. Det slutade med att vi fick stänga i mellan rummen.
Jag hade tur när jag kom dit för att Anna H kom dit med sin Elina samtidigt så jag satt inte där helt ensam och mobbad haha.
Men de mammor som var där var rätt så trevliga trots att James knuffade deras ungar så det lär inte bli några utfrysningar.

Mot slutet så samlades alla i en ring och sjöng sånger. Mysigt men lite jobbigt då jag inte kunde en endaste låt förutom imse vimse.


Vi handlade på vägen hem, en ny stekpanna eftersom att jag sabbade våran igår. Jag råkade lämna den på spisen med plattan på så allt teflon smälte typ bort. Mycket illa Elli.

Nu ska jag sätta in en pizza i ugnen som vi ska ha till lunch och sen så SKA jag städa hemma. Det ligger saker överallt.

Jag kommer nog gå till öppna på munken imorgon också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.