Om James hade ett jobb......



...Så skulle han få köpa mig en ny kamera. Igår dängde han in min kamera i väggen så att den gick sönder. Det var ju inte så snällt kanske.
Jag ska försöka fixa något nytt till helgen men vi får se.

Jag vaknade upp till att Leo sa att Ronja hade bajsar bakom soffan. Väldigt konstigt då vi verkligen har en hund som skulle göra allt i sin makt för att INTE bajsa inne + att hon var instängd med oss i vårat sovrum hela natten.
Jag hade rätt, man kände på en gång på lukten att det det var kattbajs så Tea Tiger var boven. Men jag kan förstå att Leo trodde det var Ronja för det var en jävla hög som låg där.

Idag ska jag bara fixa sånt som jag har skjutit upp.
Jag ska städa,
ringa DHL,
Beställa hem lite papper från jordbruksverket,
Beställa hem dagis papper till Benjamin,
Posta lite dagis klagomål ang James,
Gå ut på en riktigt fet långpromenad med Ronja,
fixa i min, Benjamins och Leos garderober,
vika tvätt,
laga mat,
kolla varför det tar en sån jävla tid för James overall från HM att komma.
byta lakan i alla sängar,
ringa tele2 ang en räkning
ringa en massa andra viktiga samtal.
och kanske, kanske efter att jag gjort allt det här så kanske jag trallar ner till bolaget och köper en flarra rosé för att belöna mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.