Min älskade Jesper



Det är ingen hemlighet att jag älskar Jesper Juul. Släng dig i väggen supernanny och allt vad ni heter, Jesper is the shit!
Jag älskar honom och hans metoder. Jag älskar att han erkänner sina fel och brister i sin egen barnuppfostran.
Jesper Juuls metoder är svåra. Iaf för mig, man måste behålla lugnet och jag brusar väldigt lätt upp.

Jag gick ut till brevlådan för några minuter sedan och väntade mig bara räkningar och reklam men när jag öppnade brevlådan låg där ett paket.
Hmm undrade jag och tog in paketet. När jag öppnade paketet så fick jag världens leende på läpparna. För i paketet låg Jesper Juuls bok.
Jag ska börja läsa den ikväll.
Jag är glad nu. Jag tror jag kommer lära mig mycket från den här boken. 



Tänk vad lite som behövs för att göra en dag bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.