Mår mycket bättre idag



Mammaträffen på bvc var trevlig.
Jag gjorde sällskap med en av mammorna på vägen hem.
Evelina heter hon och jag känner igen henne från min gamla skola så hon är ett par eller ett år yngre än mig.

Det gick jätte bra att lämna James hos Caroline också, inget gråt alls.

Nu sover båda barnen och jag ska ta ett ryck och säda upp här hemma och sen börja laga mat.
Vi ska äta en kyckling gryta med franska örter. Vi får se hur det går.

Efter middagen ska jag promenera med James till mamma så ska hon passa honom medans jag åker till mötet på dagis.

Jag har fortfarande ont i magen men mår ändå bättre idag om man jämför med igår. Jag mår bättre psykiskt iaf, igår mådde jag jätte dåligt och var skit ledsen.
Det hjälper mig nog väldigt mycket att ha saker att göra på dagarna och att inte bara sitta hemma och glo in i väggen. Det gör så sjukt mycket att bara som idag, komma iväg och träffa en grupp mammor.
Det känns också skönt att ha blivit av med alla falska vänner och att ha börjat skaffa andra.
Som Caroline tex, som fast att hon har 3 små barn hemma ändå ställer upp och passar James. Så jävla snällt.

Nu måste jag sätta igång och städa så att jag kan börja med middag någongång.


Ni får njuta av en bild på fina Ronja från förra året. Idag ska hon föresten badas, borstas och klippas, det behövs verkligen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.