Lyckad dag på barnens djungel



Hela familjen åkte till barnens djungen inklusive Leo som för en gång skull struntade i jobbet.
Benjamin höll sig tyst och nöjd under hela tiden vi var där och James sprang runt som en tok.
Jag och Leo kunde sitta och ta det lugnt. Jätte skönt var det och man kan med gott samvete åka hem sen och veta att James har fått sin dos av aktivering under dagen.






Bilderna är tagna med mobilen. Bättre med mobil bilder än inga alls. visst?



När vi kom hem så bakade jag nytt bröd. Rågsiktskakor denna gång. Jag laga middag samtidigt så det var fullt upp och jag glömde dom en stund i ugnen men dom hann inte bli brända.
Jag har inte smakat brödet ännu men det luktade och såg gott ut.


Nu ska jag packa ihop barn och hund och gå till mamma och ge henne ett av bröden. Resten av dagen vat jag inte vad som händer. Det kanske blir en till tripp till barnens djungel, vi får se vad dagen erbjuder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.