Lite bonding time



Det var faktiskt riktigt trevligt på detta mammagruppsmöte. Tidigare så har mest Monica (bvcsköterskan) pratat och frågat saker som vi svarade på och sen har vi gåt åt varsitt håll precis när det slutat men nu satt vi kvar ett bra tag och pratade och jag gick hem mot mamma tillsammans med Evelina och My (tror jag att hon heter).
Nästa vecka är det ett till möte på onsdag och jag tror att jag blir tvungen att ta med James då.

2 galningar som hade saknat mig medans jag var borta.


Nu sover James och jag ska göra mitt bästa för att försöka få Benjamin att sova. Sen tänker jag vila, jag är så sjukt trött och jag måste få lite sömn om jag ska orka göra något idag tex städa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.