Lady Dahmer



Alla som känner mig hör ju säkert om denna LD minst 2-3 gånger i veckan. Leo hör mig nog prata om henne och ha högläsning av hennes inlägg varje dag.
Jag är lite besatt av henne.
Jag tror att han är en av de smartaste människorna i världen.
Hon har inte alltid rätt, eller vi tänker inte och tycker samma om allt. Men jag lär mig något av henne i nästan allt hon skriver. Innan jag hittade hennes blogg hade jag ingen aning om vad genus handlade om. Nu tänker jag genus i allt jag gör och allt jag ser.

Jag tycker att alla borde läsa Lady dahmers blogg. Hon ÄR en fantastisk människa!
Hon inspirerar människor. Låt henne inspirera dig också!


http://www.ladydahmer.blogg.se


Jag tänka ladda upp en fin blid på henne men jag vet inte om man får tvuva bilder från henne bara sådär så gå in på hennes blogg istället för att kika på denna vackra människa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.