Jävla bajs hämtning på dagis



Mamma skulle köra mig till dagis så att jag kunde hämta James. Hon skulle vara på ett möte på banken halv 4 så vi skulle åka från mig en timme innan.
Jag var ute och skulle kissa Ronja innan vi skulle åka och fick ett samtal från mamma och hon sa att hon inte hittade bilnyckeln. Kul. Fan då skulle jag ju vara tvungen att ta bussen och bråttom hade jag för James ska hämtas senast halv 4 och det tar 45 min med bussen.
Precis när jag la på luren så halkade jag och föll ner för en liten bergvägg och slog sönder mobilen och min höft (kändes det som iaf)
Nu ville jag inte ta bussen när jag hade så jävla ont och släpa på en stor syskonvagn så jag ringa dagis och sa att jag skulle bli sen och gick sedan ner till banken och lämnade en sovande Benjamin till mamma som skulle in på mötet och sen tog jag en taxi till dagis och hämtade James.
Han var överlycklig över att få åka stoooooooooooo buuuuff (stor buss, vi åkte alltså en stor taxibil). Det fanns små blinkande, blå lampor i taket och han satt och stirrade på dom och var jätte glad.

Leo vill absolut inte ha en minivan med det skulle jag lätt kunna tänka mig jag tyckte det var skit mysigt där inne.

Nu är vi iaf hemma och jag ska strax lägga köttet till middagen i marinad.


En trasig telefon



En trasig Elli




Kommentarer

Postat av: maria
2010-10-28 @ 09:30:13

hur mkt får han vara på dagis ?

i min komun får barn med föräldrarlediga bara vara där 15h/v 9-14 tis-tors...

Omg. taxi vad kostade inte det ? hehe!

Postat av: Anonym
2010-10-28 @ 14:54:59

Maria: Han är på dagis 15 timmar vecka. Han går där på tisdagar och onsdagar.

Det blev faktiskt inte dyrt som jag trodde att det skulle bli så det kan nog bli en och annan taxiresa till dagis i framtiden ibland..

Postat av: Elli --> http://rackarmorsan.blogg.se/
2010-10-28 @ 14:55:44

Maria: Han är på dagis 15 timmar vecka. Han går där på tisdagar och onsdagar.

Det blev faktiskt inte dyrt som jag trodde att det skulle bli så det kan nog bli en och annan taxiresa till dagis i framtiden ibland..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.