James har tagit ytterligare ett steg mot vuxenvärlden



Mjo rå, stora pöjken min har fått en säng för stora pöjkar idag.
Oh jisses vad stolt han var och glad.
Vi har precis nattat honom och som det ser ut nu så stannar han i sängen.
Jag var orolig över att han skulle springa upp och inte vilja ligga kvar men han sover nog redan.
Mysigt var det också att kunna ligga brevid honom och läsa godnatt saga.

Delen nere vid fotändan ska ställas upp så att den ser ut som vid huvudgaveln.


Benjamin ska få James spjälsäng, vi måste bara höjja den.
Alla är just nu väldigt nöjda och glada iaf.












Första natten i sängen gick jätte bra. Han somnade på en gång utan att gå upp och sov hela natten.
Jag vaknade imorse av att han knackade på dörren och ville komma ut. När jag öppnade såg jag att han hade lekt inne på rummet innan han knackade.
Det känns ju jätte bra att jag får någon extra minut att sova på om han ska leka en stund innan jag måste gå upp.
Leo fick föresten inte snooza imorse. Alarmet gick 2 gånger och sen stängde jag av. Han försov sig men det struntar jag i. Det blir ju ingen skillnad för honom om han sover i en extra timme eller snoozar i en timme.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.