Jag har skaffat glasögon



Jag har märkt att jag har lite svårare att se på nära håll och jag misstänkte att jag skulle behöva glasögon men jag slog bort tanken men Leo tjatade och tjatade på mig om att gå och kolla synen men jag har skjutit upp det så länge som möjligt. Men till slut gav jag upp för tjatet och konstant huvudvärk och gick till optikern och det visade sig såklart att jag hade haft rätt från början. Jag behöver läsglasögon.





























Neeeeeeeeeeeeee jag bara driver juh! De e mammas glasögon. Jag e väl ingen tönt heller..


Kommentarer

Postat av: Viktkamp --> http://viktkamp.webblogg.se/
2010-10-23 @ 19:07:09

tyckte dem var lite breda för dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.