Idag är det en bra dag



Idag mår jag så jävla bra!
Jag ska klä på barnen och gå hem till mamma och hämta Ronja, som varit där över natten.

Sen ska jag baka mer bröd för det börjar ta slut.

Jag tror vi hinner med en tur till barnens djungel. Leo ska jobba och då passar det ju bra med att han släpper av oss där.
Hoppas James nöjjer sig med att springa runt själv bara. jag kan ju inte klättra runt med honom bärandes på Benjamin.

Sen lovar jag att fixa det här med bilder på bloggen idag. Jag får väl tvinga Leo ladda upp bilderna på sitt jobb eller nåt.


Kommentarer

Postat av: Veronica --> http://vonnaponna.blogg.se/
2010-10-02 @ 16:58:34

SV; Nej nej... En från min klass på Ekilla... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.