Hemmafruarna får vänta



Jag struntar nog i tvn ikväll. Leo får se sin fotboll. Han skulle egentligen köpa en kabel till tvn i sovrummet så att jag kunde titta där inne men jag vet att han kommer glömma eller inte orka. Så jag struntar i det istället. Jag umgås med barnen istället och städar. Jag borde verkligen tvätta våra fönster. Allvarligt talat det är inte gjort på ett år. Dom ser hemska ut och jag får ångest av att se på dom.
Jag kommer nog gå och lägga mig så fort som barnen somnat


Nu kom James hem från dagis. Han hade tydligen haft en riktigt rolig dag på dagis för han ville inte åka hem och han ville inte gå ur bilen.
Nu tittar han på bompa och jag ska ställa in disken i maskinen och lite sånt och sen ska vi ta en promenad med Ronja ner till Sigtuna och köpa något att äta till middag.


Lilla Henry från Teas första kull.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.