Här bullar vi upp med handdukar



Idag mår jag lite skruttigt. Jag har mest legat på sängen hela dagen.
Jag har tagit in James gammla gåstol till Benjamin. Han har fått sitta några minuter i den idag. Han är ju för liten fortfarnade men han kan sitta där små stunder om man bullar upp med en handduk. Förhoppningsvis försvinner det platta från hans huvud fortare då.

Imorgon ska jag till mammamöte igen på bvc. James har inte dagis imorgon och jag har ingen större lust att ta med honom så han kommer vara hos Caroline och leka med Natta sålänge.
Imorgon kväll så ska vi till dagis på föräldrasamtal. Det känns lite läskigt jag har ingen aning om vad vi ska prata om. Eller jo om James så klart men ja, det känns fortfarande nervöst.


James 1,5 år.
Jag vet att det ser ut som ketchup eller färg men nope. Det är blod. Han föll i badrummet.
Men det intressanta i denna bild är James revben. Dom ser ju skit konstiga ut.
Scary


Kommentarer

Postat av: Anna Köhler --> http://kohlerfamiljen.blogg.se/
2010-10-18 @ 19:31:24

hur gick det med honom?? och med det skumma revbenet?? det var väl inte brutet

Postat av: Elli --> http://rackarmorsan.blogg.se/
2010-10-18 @ 20:45:41

Anna Köhler: Det är ju en gammal bild nästan ett år gammal. Det gick bra när han föll han blödde bara lite. Revbenen är det inget fel på, dom ser bara konstiga ut på bilden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.