Fredagsmys



Saker förändras verkligen när man bli mamma.
Det skulle ju aldrig hända att jag skulle stanna hemma en fredagskväll innan jag fick James, då var jag nog mest full varje kväll nästan.
Sen kom James och jag gick ut ibland men började allt mer uppskatta fredagsmyset.
Jag började tycka synd om dom som var ute på krogen mitt i vintern när jag tänkte på att dom sen, illamående skulle stå ute i det kalla och vänta på bussen eller taxin när jag låg ner bäddad i soffan med den jag älskade och tittade på filmer och sen kunde vakna upp och vara pigg och må bra.
Jag och Leo brukade ligga till typ 3 på natten och bara titta på filmer och mysa och ibland så gick jag ut på krogen men det var inte lika kul som förr.

Nu när jag har 2 barn så orkar jag inte ens med fredagsmyset. Jag höll mig vaken till IDOL var slut men sen somnade jag i soffan.
Fredagsmyset har bytts ut mot sömn.
Jag orkar inte ens fredagsmys längre.


På denna bild var jag ovetandes gravid. En av de sista gångerna jag gick ut på krogen innan James kom.
Vi var inne i stan och sprang på Musse.
Det roliga är att han faktiskt bär oss på bilden men det ser bara ut som att han är väldigt kort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.