Ensam





Fy vad jag känner mig ensam just nu. Benjamin sover, Leo jobbar och James är på dagis. (bara för de så vaknade Benjamin nu hehe)
Det regnar ute men vi gick på en ganska bra promenad ändå, 3900 steg.
Jag har tagit över Leos telefon med stegräknare så nu kan jag hålla koll på hur mycket jag egentligen rör mig.

Det finns så mycket som jag borde göra just nu men jag har ingen som helst ork i kroppen.
Jag ville egentligen bara gå och lägga mig och sova bort vintern  men jag har nog inte ätit upp mig tillräckligt för det.

Om någon timme kommer James inspringande genom dörren och hela familjen ska åka iväg och handla (hoppas jag iaf) Så en inköpslista bör skrivas.
Jag har tråkigt nog slut på middags ideér så jag får logga in på Familjeliv och leta efter inspiration.

Jag har föresten ett paket som ligger och lurar på posten och jag har som vanligt inte den blekaste om vad det kan vara i det.
Paketet kommer från Adlibris och dom säljer väl böcker??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.