"Du vet, en vän till mig..."



Jag har en vän som har ett barn, hon är inte tillsammans med pappan och pappan har en ny.
Den nya har ju valt att gå in i ett förhållande där det finns barn. Därför borde hon ta sin del av ansvaret.
Min vän stod på gatan med sitt barn då hon såg att dden nya närmade sig. Min vän såg att den nya såg att de stod på gatan men den nya gick bara rakt förrbi och låtsades hålla på med sin telefon. Barnet ropade efter den nya och sprang efter en bit men hon gick bara snabbare och ignorerade barnet. Varför? Antagligen för att min vän och den nya inte är vänner.
Om jag vore pappan så skulle jag bli förbannad på den nya. Hur fan behandlar hon hans barn liksom!?
Leo skulle ju aldrig ignorera James på gatan bara för att han kanske inte är bästa vän med James pappa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.