Det är bra att ha sjuka mammor ibland



Igår åt vi sjömansbiff med Amandine potatis. Gott såklart jag sprang runt och letade efter kameran men hittade den ingenstans, när jag ätit upp så såg jag att den låg rakt framför mig på köksbordet.

Jag fick ett brev från min pappa igår också.....................................24 sidor långt. 24 data skrivna, A4 sidor långt brev. Det tog sitt lilla tag att läsa brevet.

Idag ska jag och Benjamin klampa ner till Sigtuna och gå på mammagruppen. Jag hade ingen barnvakt till James och det går inte att ta med en galen 2åring till ett litet rum med massa bebisar och en bvc sköterska som försöker prata. Alltså visst, jag överdriver kanske när jag säger att det inte går, Det är klart att det går, jag är bara inte så sugen på det.
Men som tur var så visade det sig att mamma planerade att vara hemma ännu en dag från jobbet så James kan vara hos henne. SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.