Bombnedslag



Vi sitter och tittar på Drömmarnas trädgård. Efter det så ska vi kila iväg några meter till Caroline, Natalie, Tindra och Noel. Det ska komma dit 2 andra mammor också med bebisar i Benjamins ålder.
Caroline är ju alltså mamman som kontaktade mig på Familjeliv. Hon bor på samma gata som oss och har en
dotter som kan leka med James och tvillingarna som är lite äldre än Benjamin.

James börjar bli hostig så jag hoppas verkligen inte att han blir sjuk och missar ännu mer av dagis.

När vi kommer hem så ska jag dricka en redbull och städa hela lägenheten + förråd. Det behövs verkligen, det ligger skit överallt. Världens tvättberg på i fåtöljen och sönder smulad frigolit på golvet i vardagsrummet, kläder i hela vårat sovrum m.m.
Nej nu ska jag börja göra iordning lilla familjen så att vi kan dra iväg.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.