barngudstjänst





'Vi gick till öppna på munken idag igen och det var lite mer folk idag och James bråkade lite mer. Det var 2 pojkar som var lite äldre än James som byggde med lego och James ville såklart vara med men dom blev ju sura över att han förstörde de dom byggt (såklart) och sen var bråket igång.
Istället för såmgstunden idag så så gick alla istället till kyrkan där vi satte oss i en ring och sjöng och en tjej läste ur barnbibeln.
alla barnen satt så fint i en ring förutom James som satte sig mitt i ringen och kastade böcker. Med Benjamin i knät och en skadad  hand så var det ganska svårt att hålla koll på honom.
Det blev värre när vi sen gick in på ica. Då fick James ett riktigt utbrott, kastade sig i vagnen och skrek och kastade allt omkring sig, han slog på Benjamins sida av vagen. Han skrek så mycket att en i personalen på ica sprang iväg och hämtade ett mjukisdjur som han gav till James som fick honom att lugna ner sig.

Nu sover båda barnen och jag ska nog vila en stund också. jag borde vika tvätt men jag kan nog inte med handen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.