8+4



Ojoj vad många barn det blev.
5 små bebisar och 3 större barn.
Carolines kompisar var jätte trevliga. Det var verkligen sjukt trevligt. Synd bara att jag var så trött.
James brukar ju somna vid 2 tiden och vi var där klockan 1 tills nu så James var riktigt trött nu när vi kom innanför dörren och jag med. Men som jag skrev förut så måste jag ju städa. Jag hade inte planerat att vara där så länge så det blir mest en undanröjjning av det mesta. Kanske att jag orkar städa i förråden lite också. Det skulle verkligen behövas så att vi kan ställa undan James gamla garderob in i förrådet, den står just nu i vardagsrummet.
Caroline hade så himmla fint hos sig så jag fick världens driv just nu att städa undan all skit så att det kan bli lite fint här hemma också.


Ni får nöjja er med 2 bilder som är rätt gamla och suddiga. Det är James på bilderna som leker med karamellfärgad fil i duschen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.