2010-10-24



Jag har äntligen badat Ronja! Det är så jobbigt att bada henne eftersom att hon är livrädd för vatten så det tar alltid ett tag att få henne ren men nu är hon äntligen ren och torr.
Benjamin verkade må bättre så jag och mamma åkte iväg och handlade lite mat och jag köpte mössor åt barnen, (vilket vi nästan aldrig hittar hemma för dom försvinner alltid spårlöst) långkalsonger åt James, vantar och en kofta åt Benjamin.



Jag stödjer alltid rosa bandet varje år genom att köpa ett rosa band men detta år köpte jag istället en diskborste och en almenacka. Det var grymt svårt att välja almenacka för det fans ju flera olika och alla var så fina.



Efter att vi handlat så svängde vi förbi Ärlinghem och hälsade på. Dom hade typ någon fest där fast vi fattade inte om det var någon som fyllde år eller någon som hadde dött för de såg inte så glada ut.
Benjamin var iaf glad ända tills att det på nytt började spruta ur munnen på honom. Han började kräkas igen så vi fick skynda oss hem.
Nu ligger han och sover i bilstolen och jag ska äta en macka och sen städa upp här hemma.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.