Som en helt ny soffa




Soffan då.


Såhär såg våran soffa ut. Vit, fläckig och smutsig. Vi hade jämt filtar över den, i början för att det inte skulle bli så mycket fläckar och sedan för att dölja alla fläckar.
Idag köpte jag en ny klädsel till soffan på IKEA, en svart.
Fy fan vad skönt!



Soffan nu.


Jag köpte även en sån där fick att hänga på soffan som alla fjärrkontroller kan ligga i och skålen som står på bordet.
Jag köpte en ram till tavlan som är målad med färgbygge färg och babygym + lekmatta till Benjamin. Benjamin fick också en kista som hans kläder får ligga i tills jag hittar någon bättre förvaring, just nu ligger dom överallt. Sen köpte jag nya stolsdynor till köks stolarna och lite köksredskap. Jag köpte badrumsmatta, matta till innerhallen, en fäll och en leklada till James som han kommer få i julklapp.






Nu finns det bara en del till som jag vill ha. 
 
Glasskivor till soffborden
Ny bokhylla och vitrinskåp
Nytt köksbord och stolar
Nya gardiner + stänger

Sen har jag fått en plan att göra iordning förrådet till ett rum till Benjamin. Yep det finns inga fönster i det rummet men vad gör det när du bara sover i rummen ändå. Jag tror att det skulle bli riktigt mysigt om man gjorde iordning det men jag vet att Leo inte kommer ha någon ork för nya projekt så jag funderar på att göra det själv. Bli inte rädd nu Leo jag ska fundera på det här ett tag till och jag vill att ligger kvar ett tag till inne med oss eftersom att han fortfarande vaknar på nätterna.
Men sen så..... kanske.....



Kommentarer

Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan --> http://ninaruthstrom.se
2010-11-06 @ 22:33:53

IKEA är för jävla bra.

Fint det blev.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.