Sitter på toan och bloggar



Leo har gått ut med hunden och helt plötsligt slogs jag av ensamheten så jag satte på datorn men kände mig bara ännu mer ensam och lite skraj där jag satt vid köksfönstret så jag sprang och låste in mig på toan.
Jag gillar att sitta på toaletten jag tycker att det är en jävla bra stol oc ett förbannat bra ställe att tänka på.
Vi har städat akvariet men mycket mer än så har jag inte lyckats med idag, jag har inte ens bakat bullar så jag ska upp tidigt som fan imorgon för att sätta igång med bulle bakningen. Fanny och Evelina kommer klockan 11 så då ska bullarna vara klara och hunden ska vara rastad.
Nej nu ska jag kasta mig i sängen.
Go natt på er.

En glad James, denna lär ju bli hans studentbild haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.